Hayatımızın Neresindeyiz ? Where are we in our life?

Hep merak ettim. Hayatım bir şekilde devam ediyor ama ben neredeyim 
Şımarıklık yaparak devam etmek istemiyorum yazıma. Bunu yapmayı bırakalı çok sene geçti. Anlamıyoruz ama büyüyoruz bir şekilde. Bende kendimi çıkmazda hissettiğim, evet işte artık dünyanın sonundayım dediğim çok an yaşadığımı sandım.Hepsinden sizlere bahsedeceğim. Ama o kadar hafif şeylermiş ki. 17 yaşımla her konuştuğumda bir sürü yanlışımı fark ediyorum. Şuan 21 yaşındayım. Eski üzülüp takıldığım şeyler artık çok geride. Belki şuan sizde bir aşkın acısını çekiyorsunuz. Dünyanız bitti ve onsuz yapamayacağınızı sanıyorsunuz. Yapıyorsunuz. O kadar güzel yapıyorsunuz ki hemde. Bu lafıma kızmayın. Sonuna kadar acınızı yaşayın. 1 ay 2 ay hatta 1 sene işte ne kadarsa. Ama çıkmaza düşmeyin. Bu söylediklerimi 2-3 sene sonra çok iyi hatırlayacaksınız. Hatta gülerek. Ben her zaman her ne olursa olsun o insan sizin diğer yarınız ise yollarınızın tekrar kesişeceğine inanarak toparlandım. 
Hayat çabuk geçiyor. Biz büyüyoruz farkında olmadan. Bu kafaya gelip bu yazıyla yüzleşmek için o kadar çaba harcadım ki. Hepsini sizin de yapmanızı istediğim için buradayım. Bir sürü meditasyon videoları izledim. Bir sürü yazılar okudum. Buraya gelene kadar kendimi ağlatacak film sahneleri bile izlemişliğim vardır. Gülmeyin biliyorum hepimiz yapıyoruz bunu. Üzgünüz ama yetmez. Birbirinden duygusal sahneler izleyerek çökmemiz lazım. Dediğim gibi size anlatacak çok şeyim var. Beni dinlemek isterseniz sizi burada bekliyorum. Kahvenizi almayı unutmayın






I was always curious. My life goes somehow, but where am I? I don't want to continue by spoiling my article. It has been too many years since I stopped doing this. We don't understand, but we grow up. I thought that I was living in the dead end, I said that I am at the end of the world now, that I was living for many moments. But it was so light. Every time I talk to my 17-year-old I notice a lot of mistakes. Now he is 21 years old. The things that I was upset and stuck are far behind. Maybe you are suffering from a love right now. Your world is over and you think you cannot do without it. You're doing. You are doing so beautiful. Do not be angry with this word. Experience your pain until the end. 1 month, 2 months, even 1 year. But don't be stuck. You will remember what I said 2-3 years later. Even laughing. Believing I recovered. Life passes quickly. We're growing without realizing it. I put so much effort into this head and face this article. No need here. I watched a lot of meditation videos. I have read a lot of documents. I have even watched movie scenes that will make me cry until I get here. Do not laugh, we all do it. Sorry but not enough. We have to collapse by watching emotional scenes from each other. As I said, I have a lot to tell size. I am waiting for you here to choose me. Don't forget to take your coffee

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BÖLÜM 2 - GECİKTİRMEYİN

Merhaba Hello