BÖLÜM 3 - ÖNYARGI


Dostlarım merhaba
Bugün nasılsınız?
Ben her zaman olduğu gibi yine size bişeyler anlatacağım için çok heyecanlıyım. Nerede kalmıştık.
Evet işte yeni okul. Ailemin sonunda istediği şey olarak okul değişikliğim gerçekleşti. Neyse ki yalnız değildim tek tesellim buydu o an için. Okulun ilk günü hiç heveslenmeden okula gittim. Bilmiyorum içim biraz buruktu. Bahçede grup olmuş sohbet muhabbet ederek birbirimizi beklediğimiz o sınıf arkadaşlarım yoktu. Duygularım çok karışıktı. İşte o çevresi,eğitimi,öğrencileri sözde mükemmel okuldaydım. Merak ediyorsanız kızlarla aynı sınıfa düşemedik. Hepimiz ayrı ayrı sınıflardaydık. Bizim için ilk dakikadan her şey fiyaskoydu. Böyle hayal etmemiştik tabi. Sınıfıma ilk girdiğimde kendimi asla oraya ait hissetmedim. Ben gelene kadar herkes birbiriyle zaten arkadaş olmuştu bile. Geçip bir yere oturdum. Çok mutsuzdum. Şuan kendimi çok rahat ve huzurlu hissettiğim o sınıfımda olmam gerekirken hayat beni bir anda nereye sürüklemişti aklım ermiyor. Ani kararlar hiçbir zaman mutlu etmez. O gün kendimi çok yalnız ve huzursuz hissettim. Ait olduğum yer orası değildi. Uzun süre kendime göre bir arkadaş bulamamıştım. Okul artık benim için tamamen çekilmez bir yerdi. Tek başıma etrafımdaki insanları çok inceleme fırsatım oldu. Birbirinin çok yakın arkadaşı olan insanlar 2 dakika sonra birbirinin arkasından konuşuyordu. Yalan dolan bir sürü fitne fesat havada uçuşuyordu resmen. Bu muydu bu kadar özenilen okul. Çok düşündüm o an. Her şey ders notları mıydı diye. Her şey insanların dış görünüşü hayatı mıydı yani. Gerçekten nasıl bu kadar önyargılı olabiliyoruz anlamıyorum. Bir kere bile övüldüğünü görmediğim eski okulum, eski arkadaşlarım haksızlığa uğramıştı bu zamana kadar. İşte hayatımda çok pişmanlık duyduğum şeylerden biri okul değiştirmem oldu. Şuan bunları yazarken bile başıma ağrı giriyor. Galiba bu konuyu hiçbir zaman kabullenemeyeceğim. Tabi bu kadar kısa geçmedi zaman. Ama biraz daha bu konuyla yüzleştikten sonra sizlere anlatmaya devam etmek istiyorum. Sanırım hala bu durumu içimde kabullenememişim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BÖLÜM 2 - GECİKTİRMEYİN

Merhaba Hello

Hayatımızın Neresindeyiz ? Where are we in our life?