Bölüm 1-Hayatı Tadıyorum Part 1 - Tasting Life


17 yaşıma çok dönüyorum. O zamanlara her baktığımda daha sağlam adımlarla yürüyorum hayatımda. Ah lise. İnsanın dönüm noktası, kiminin en iyi arkadaşlıkları,unutulmaz anıları…
Benim için bunların sadece dönüm noktası kısmı geçerli. Bana insanların daha fazla ne kadar kötü olabileceklerini gösterdi. Liseden hatırlamak istediğim güzel anılar sığdırdığım sadece bir senem var. Birbirinden kötü günler geçirdim. Vardır aranızda böyle liseden şikayetçiler. Aslında şikayetçi değilim. Büyüdüm. Büyüdükçe göreceğim her şeyi  4 senede gördüm.
En baştan başlayalım. Liseyle ilk tanışmam. O kadar çalışkan bir öğrenci olmadım hiçbir zaman. Ortalama ailemin istemediği bir lise kazandım. Çevresi,eğitimi,içerisindeki öğrencilerin hep kötülenerek anlatıldığı bir yer. Hiçbirini duymadım. Çok heyecanlıydım. Okulun ilk günü özenerek giyinip okula gittim. Büyümüş hissediyordum kendimi. Liseliydim artık. Belki ilk aşkımla karşılaşacaktım. Belki hayatıma anlam katacak arkadaşlıklarla. Her şeyden habersiz gittim. Okulun kapısına geldiğimde çok tedirgindim. Herkesin yüzünde bir heyecan bir koşuşturma. Klasik bahçe törenleri,müdür konuşması. Etraftaki insanları inceledim. Kafamı çevirdiğimde ilgimi çeken birine rastladım. Kalbim yerinden çıkacak gibiydi çok heyecanlandım. Sürekli kaçamak bakışlarla onu inceledim. Galiba ilk kez aşık olmuştum. Hemde okulun ilk saatleri. Biraz fazla mı acelecisin sanki diye dalga geçtim kendimle. Ama kalbimi hızlı çarptıran biriydi. Tören bittikten sonra sınıflara ayrıldık. İşte yeni arkadaşlarımla ilk karşılaşmam. Sınıfa girdiğimde herkesi tek tek incelemeye başlamıştım. Herkesin yüzünde heyecan. Herkes birbiriyle tanışmakta sabırsız. Üç tane birbirinden güzel kızla tanıştım. Benim için çok iyi bir arkadaş olacaklarından habersizdim tabi. İlk konuşmalar,dersler,tanışma konuşmaları,okulu keşfetme ile günlerimizi geçirmeye başladık. Gün geçtikçe birbirimize çok şey katıyorduk. Okula gelmeden önce insanların bana söyledikleri önyargılar için hepsiyle tanışınca onlar adına çok utanmıştım. Ayrımcılık yapmadan sadece insan olarak bakarak bir sürü güzel arkadaşlıklar edindim. Dışarıdan kötü sandığımız insanların kalbinin güzelliklerini görmüştüm. Dörtlü kız grubu olmuştuk bile. Bu sırada merak ediyorsanız platonik aşkım devam ediyordu tabi. Benden bir yaş büyük olduğunu öğrenmiştim. Teneffüslerde özellikle arayarak psikopat gibi hep peşinde takip edip izliyordum. O zamanki aklımda çok üzülüyordum tabi.  Beni göremediği için kızgındım ona kendi içimde. Şimdiki aklım olsa çıkar konuşabilirdim belki de. Bu şekilde sınıf arkadaşlarım,lise aşkım ve ben güzel bir dönem geçiriyorduk. Sınıfımda hiçbir zaman art niyet , yalan,kavga,birbirinin kuyusunu kazma vs şeyler görmemiştim. Hepsi çok iyi insanlardı. Bu süreçte çevre baskısı devam ediyordu tabi. Okul değiştirmek için çok fazla ikna edilmeye çalıştım ailem tarafından. Ama çok mutluydum. Gerçekten saf bir sevgiyle bağ kurduğum arkadaşlıklarım vardı. Beraber bir sürü anı kattık birbirimize. 1 sene göz açıp kapayıncaya kadar geçirdik. Daha size anlatacağım şeyler var. Mesela aşkımla ilgili neler oldu merak ediyor musunuz Sizi uzatıp sıkmak istemiyorum. Devamını merak ediyorsanız yorumlara yazabilirsiniz. Anlatmak için sabırsızlanıyorum…



I turn a lot to 17 years old. Every time I look at those times, I walk more firmly in my life. Oh high school. The turning point of man, some of his best friendships, unforgettable memories…

For me, only the turning point is valid. It showed me how bad people can be. I have only one year, which I fit into the good memories I want to remember from high school. I had bad days from each other. There are complaints from such high school among you. Actually I am not complaining. I grew up. I saw everything I would see as I grew up in 4 years.
Let's start from the beginning. I don't meet high school first. I have never been such a hardworking student. I won a high school that my average family did not want. It is a place where the students, the environment, the education, the students in it are always abused. I haven't heard any of them. I was so excited. On the first day of school, I took care of it and went to school. I was feeling grown up. I was high school now. Maybe I was going to meet my first love. Maybe with friendships that will add meaning to my life. I went unaware of everything. I was very nervous when I came to the door of the school. An excitement is a whirl in everyone's face. Classical garden ceremonies, manager's speech. I examined the people around. When I turned my head, I came across someone that caught my attention. I was so excited that my heart seemed to come off. I constantly examined it with evasive looks. I think I fell in love for the first time. Also the first hours of the school. Did I make fun of myself as if you are in a hurry? But he was the one who beat my heart fast. After the ceremony, we divided into classes. Here is my first meeting with my new friends. When I entered the classroom, I started to examine everyone one by one. Excitement on everyone's face. Everyone is impatient to meet each other. I met three beautiful girls. I was unaware that they would be a very good friend for me. We started to spend our days with the first speeches, lectures, introductory speeches, exploring the school. By the day we were adding a lot to each other. Before I came to school, I was very embarrassed when they met all of the prejudices people told me. I made a lot of good friendships without discrimination just by looking at them as people. I had seen the beauties of the hearts of people whom we thought were bad from the outside. We were already a group of four girls. Meanwhile, if you are wondering, my platonic love continued. I learned that he was a year older than me. I was always following and watching like a psychopath especially during the breaks. Of course I was very upset in my mind at that time. I was angry at him for not seeing me inside myself. Maybe if I had a mind now, I could speak. In this way, my classmates, my high school love and I had a good time. I have never seen any intentions, lies, quarrels, well digging etc. in my class. They were all very good people. Of course, environmental pressure was continuing in this process. I tried to be very persuaded to change schools by my family. But I was very happy. I had friendships that I really bonded with pure love. We added a lot of moments together. We spent 1 year in the blink of an eye. There are things I will tell you more. For example, do you wonder what happened with my love? I don't want to stretch you out. If you are wondering more, you can write comments. I can't wait to explain…


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BÖLÜM 2 - GECİKTİRMEYİN

Merhaba Hello

Hayatımızın Neresindeyiz ? Where are we in our life?