Başa Dönüyoruz


Merhaba
Bölüm yazılarıma biraz ara veriyorum. Hala takılı kalıp içimde halledemediğim bir pişmanlığım olduğunu fark ettim. Başa dönüyoruz. Tek bir hareket hayatınızı ne şekilde değiştiriyor diye düşünmekten kendimi alamıyorum. Kalsaydım ne olacaktı,peşinden gitseydim ne olacaktı bir sürü merak cümleleri işte ardı arkası kesilmiyor. Gittim ve her şey oldu. Tek bildiğim bu sadece.
İnsanın kendi kendisini teselli etmesi ne zor. Bütün gerçekleri biliyorsun ama kendine yalan söylemeye çalışıyorsun. Bir başkası üzülmesin diye olayları küçültebilirsin ama insan kendine bunu yapamıyor işte. Bazen kendime yalan söylemek için çok çaba harcıyorum. Size de oluyor mu bilmiyorum. Gerçekleri duymak her zaman iyi bir fikir değildir. Sanırım bu sefer benim sizi okumaya ihtiyacım var.  Neyse kahvelerimizi alalım. Size şarkı armağan ediyorum. Bu gece biraz beraber düşünelim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BÖLÜM 2 - GECİKTİRMEYİN

Merhaba Hello

Hayatımızın Neresindeyiz ? Where are we in our life?